مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 11:052020-06-26اجتماعي

فارس من| حمل و نقل ریلی بین مشهد و قم با قطار ممکن است نه مترو


مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر قطار بین دو شهر مذهبی مشهد و قم وجود دارد اما در خصوص مترو باید این توضیح را بدهم که حمل و نقل ریلی در خارج از شهر عنوان راه آهن دارد و به مترو ارتباطی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مخاطبان با ثبت سوژه ای با عنوان مترو مشهد به قم چه زمانی راه اندازی می شود؟ در سامانه فارس من خواستار راه اندازی مترو بین دو شهر مشهد و قم شدند.

خبرنگار ما این درخواست را با مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در میان گذاشت و توضیحات وی را شنید.

مجید بخت آزما در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در حال حاضر قطار بین دو شهر مذهبی مشهد و قم وجود دارد اما در خصوص مترو باید این توضیح را بدهم که حمل و نقل ریلی در خارج از شهر، عنوان راه آهن دارد و به مترو ارتباطی ندارد.

وی با اشاره به اینکه حمل و نقل ریلی داخل شهرها شامل تراموا ، مترو و مونو ریل است، خاطرنشان کرد: تراموا حمل و نقل ریلی روی سطح آسفالت، مترو حمل و نقل انبوه بر ریلی در زیر زمین و مونوریل هم نوعی دیگر از حمل و نقل ریلی درون شهری است که معمولاً بالاتر از سطح زمین قرار دارد.

مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد متذکر شد: اینها سیستم حمل و نقل ریلی درون شهری هستند اما وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| حمل و نقل ریلی بین مشهد و قم با قطار ممکن است نه مترو

فارس من| حمل و نقل ریلی بین مشهد و قم با قطار ممکن است نه مترو